niedziela, 1 listopada 2015

Pierś z kurczaka z warzywami i kuskusem


Pierś z kurczaka z warzywami i kuskusem 2 porcje
 

Składniki:
- pierś z kurczaka 2 sztuki ok 400 g
- brokuły 1 porcja
- 2 marchewki
- fasolka szparagowa zielona 250 g
- kuskus 100g
 

Przygotowanie :
 

Bardzo łatwe danie. Wkładamy wszystko do parowaru, jeśli mamy :) Ja dziś użyłam go pierwszy raz i super obiadek wyszedł, zdrowy i bez pieczenia na tłuszczu. Również nic nie musiałam mieszać:) Układamy mięsko na sam dół, wyżej warzywa, fasolkę miałam mrożoną więc robiła się dłużej. Ustawiłam wszystko na 60 minut i już:) Nawet do sklepu poszłam ;P
Robi się praktycznie samo, tylko potem wody trzeba dolać do parowaru.








Wartość energetyczna dwóch porcji to ok 756 kcal
 

Białko- 113,5 g
Tłuszcz- 9 g
Węglowodany- 25,5 g


Smacznego :)




Katarzyna Korbela specjalista dietetyk
właścicielka DIETA-VIT