czwartek, 12 listopada 2015

Krem czekoladowy z awokado


Dziś inna alternatywa dobroczynnego awokado :) Zrobiłam pyszny krem czekoladowy z awokado, naprawdę smaczny. Może dodałam za dużo kakao, ale można dodać mniej, poza tym jest to dobra alternatywa dla czekolady. Ja zrobiłam z pół awokado na próbę, ale przepis jest na całe :)

Składniki:
- 1 awokado
- 2-3 łyżki gorzkiego kakao
- 2-3 łyżki miodu
- 2 łyżki mleka roślinnego, ale może być krowie
- szczypta soli
- ja dodałam troszkę
posiekanych orzechów nerkowca
 

Przygotowanie:
 

Awokado wydrążyć ze skórki. Do miski dodać resztę składników i wszystko zblendować. Można zjeść od razu :P lub schłodzone.



Wartość energetyczna: 476 kcal
 

Białko - 6,6 g
Tłuszcz -25,7 g
Węglowodany - 60,3 g







Katarzyna Korbela specjalista dietetyk
właścicielka DIETA-VIT