środa, 7 czerwca 2017

Sałatka z truskawek >>> Cały przepis >>>




Obiecałem dzisiejszego dnia drugi przepis, a więc jest. W roli głównej truskawka. W zupełnie innej odsłonie 🍲🍲👏

Sałatka z truskawkami i majonezem :P:P


Przygotowując to danie miałem sporo obaw, gdyż połączenie poszczególnych produktów może wzbudzać mieszane emocje, ale powiem Wam, że jak dla mnie ta sałatka przerosła najśmielsze oczekiwania 😋😋

     Składniki:
1. Brokuł 490 g (jedna świeża sztuka)
2. Truskawka 500 g
3. Serek wiejski 200 g
4. Sałata lodowa 100 g
5. Ser mozzarella 200 g
6. Majonez 50 g
7. Przyprawy

     Przygotowanie:
Brokuł dzielimy na różyczki. Wrzucamy do gotującej się, osolonej wody. Gotujemy do miękkości. Do miski wrzucamy truskawki, ja część podzieliłem, ale większość truskawek powędrowała do miski w całości. Do nich rwiemy i dodajemy sałatę lodową oraz pokrojoną mozzarellę. Do tego dodajemy nasz ugotowany brokuł.
Sos do sałatki. To wymieszanie serka wiejskiego, majonezu i dodanie przypraw.

Prawda, że proste 😉

     Wartość odżywcza to 1312 kcal, w tym
     Białko 77 g
     Węglowodany 53 g
     Tłuszcz 86 g

Oczywiście, aby zmniejszyć kaloryczność można dodać mniej majonezu lub wcale. Decyzja należy do was :)

Aha przed zjedzeniem schłodźcie. Warto 🤤

Mam nadzieję, że wam zasmakuje. Smacznego :)