środa, 14 czerwca 2017

Sałatka śledziowa >>> Cały artykuł >>>





Witam. Dzisiaj mam dla was bardzo ciekawą propozycję. Szczególnie na ciepłe i upalne dni. O czym mowa. Otóż o sałatce śledziowej 🤤🤤



➡ Składniki:

1. Ziemniaki 1kg
2. Marchew 0,5 kg
3. Śledź 250 g
4. Jajko - 3 sztuki
5. Jogurt grecki 400 g
6. Majonez 100 g
7. Przyprawy


➡ Przygotowanie:

Ziemniaki należy ugotować. Ja zrobiłem to bez ich wcześniejszego obierania. Pokroiłem je tylko na połówki. Marchew również ugotowałem razem z ziemniakami nie obierając jej wcześniej. W dalszej kolejności gotujemy jajka na twardo. W taki sposób najtrudniejszą część mamy za sobą 😬

Ziemniaki i marchew kroimy w kostkę. Jest to sałatka warstwowa więc układamy warstwy w misce. Na początku ziemniaki, następnie marchew. W dalszej kolejności śledź pokrojony w kostkę. Na samą górę wędruje starte jajko 😀🍵




Następnie musimy przygotować sos. Wystarczy to zrobić mieszając jogurt grecki z majonezem i doprawić całość. Taki sos wylewamy na sama górę sałatki 🤗

Wartość odżywcza całości to 2298 kcal, w tym:
➡ Białko 103 g
➡ Węglowodany 253 g
➡ Tłuszcz - 92 g

Z majonezu oczywiście możecie zrezygnować. Ja niestety nie potrafiłem 😤. Sałatka zdobyła w moim otoczeniu bardzo wiele fanów. Przy każdej uroczystości mam zapytania o jej zrobienie. 




Zapewniam was jest pyszna. No i oczywiście wiecie, nabierajcie od dna do góry 😬

Smacznego 😬


__________________________________________________________________

mgr Rafał Bytomski
__________________________________________________________________



ODWIEDŹ MOJE PROFILE