wtorek, 21 października 2014

O mnie





Nazywam się Rafał Bytomski.
Jestem absolwentem AWF Katowice, kierunek wychowanie fizyczne i edukacja obronna.
Posiadam uprawnienia trenera lekkoatletyki, instruktora fitness i sportów siłowych, instruktora pływania i ratownika WOPR.

Moją największa życiową pasją są ćwiczenia siłowe i zdrowy styl życia. Trenuję na siłowni kilka razy w tygodniu od wielu lat, zdrowo się odżywiam, a wolny czas staram się spędzać na świeżym powietrzu. Uwielbiam bieganie, pływanie, chodzenie po górach.

Zajmuje się przygotowaniem motorycznym i kondycyjnym w piłce nożnej. Odbyłem szkolenia w klubach na terenie Śląska. Obecnie współpracuje z Zagłębiem Sosnowiec, Górnikiem Zabrze, Unią Kosztowy oraz Akademią Piłkarską Champions na Sląsku. Jestem uczestnikiem wielu szkoleń z zakresu przygotowania motorycznego w piłce nożnej. Jestem równiez ekspertem oceny FMS (Functional Movement System). Posiadam swój własny sprzęt do pomiarów.







Jestem propagatorem Street Workout. Założycielem LINK>>>Street Workout Bytom<<<LINK . Wicemistrzem Polski w pompkach na ziemi oraz wielokrotnych uczestnikiem siłowych Mistrzostw Polski w pompkach na ziemi i podciąganiu na drążku z miejscami w pierwszej dziesiątce.




Jestem głównym organizatorem LINK>>>Projekt Metamorfoza<<<. Akcji która swoim zasięgiem objęła cały Śląsk. Udzieliłem licznych wywiadów medialnych z racji nietypowej pasji jaką jest wspinaczka industrialna bez zabezpieczeń. Rozpoznawalny jako industrialny tarzan z Bytomia. LINK>>>Artykuł Dziennik Zachodni<<<Link, LINK>>>Artykuł nr 2 Dziennik Zachodni<<<LINK, LINK>>>Artykuł Nasze Miasto<<<LINK, LINK>>>Wywiad Radio Piekary<<<LINK, LINK>>>Wywiad Fakt24<<<LINK.


W mojej pracy najważniejszy jest dla mnie klient, zawsze staram się dostosować trening indywidualnie, tak aby każdy był zadowolony. Bardzo ważne jest dla mnie holistyczne podejście do każdego człowieka - tak aby wzmacniać nie tylko ciało, ale również umysł.
Uważam, że trening powinien być funkcjonalny, czyli przydatny w życiu codziennym.


Staram się zarazić pasją wszystkich, którzy ćwiczą razem ze mną oraz przekazać im odpowiednią wiedzę i umiejętności, aby trening służył ich zdrowiu.

Zapraszam na treningi pod moim okiem.



Działam na terenie całej Polski. 



Przygotował: 
mgr Bytomski Rafał 
Trener przygotowania motorycznego i trener personalny – Wicemistrz Polski.
trenerslask@gmail.com

513-574-526




Więcej artykułów: zbilansowane odżywianie, aktywność fizyczna, atlas anatomiczny i wiele więcej na moim Blogu: